sobota 4. listopadu 2017

Jak si „Vetřelec“ udržuje pastviny


Jak si „Vetřelec“ udržuje pastviny

V článku http://energieupramene.blogspot.cz/2017/11/muzska-logika-o-tom-se-nepise.html  jsem chtěl humorně zvýraznit rozdílnosti dvou základních energií v našem světě, tj. mužské a ženské a hlavně tím upozornit na záměrně vyvolávající rozdíly v převaze některé z nich v lidské populaci. Článek nebyl zaměřen na ponížení žen a povýšení mužů, ale záměrně jako úvod k uvědomění si toho, co zde budu níže popisovat. 
 Ti, co se snaží ovládat negativně lidstvo vědí velmi dobře, že nevyrovnané energie (ženská a mužská) způsobují mezi nimi chaos a tím následné negativní dopady a to hlavně v mezilidských vztazích, vyvolávání nemocí a to jak dětí, tak dospělých, tedy v celé lidské populaci. Tímto způsobem (jedním z mnoha) docilují prohlubování mezilidských krizí a tím k nárustu především strachu a  související s tím manipulaci člověka a to velmi vychytralým způsobem, který si většina lidí ani neuvědomuje – je to zapojování a cvičení jen pravé mozkové hemisféry, která má u lidstva na starosti materiálno a to je tak důležité v zamezení rozvoje levé hemisféry v omezení vývoje lidstva.

Na konci výše uvedeného odkazu článku jsem poprosil naše čtenáře, aby dali do komentářů svoje zážitky hlavně z období kolem Helloweenu, které sloužili vlastně pro vaše poznání. Za všechny komentáře ohledně tohoto data a ta stejná situace nastala i 3.11.2017, vám velmi děkuji, zdá se, že toto období je pro „Ně“ velmi důležité a zvyšují tlak na lidstvo, sami to vidíte kolem sebe v reálu.

Záznam rezonance 3-4.11.2017 jako příklad.


Vše je zde na Zemi propojené tak, aby evoluční syndrom podporoval zdárný vývoj všeho živého na Zemi, pokud jej nenaruší „Vetřelec“ který má vědomosti a taky je zneužívá proti lidstvu ve svůj prospěch. Základem evolučního syndromu (stabilní rovnováhy) je pulzace našeho prostředí, tedy i Země, jíž jsme nedílnou součástí. Této pulzaci se říká Schumanova rezonance, která se při normálu pohybuje kolem 7 – 14 Hz a podle mých pozorování její sledování umožňuje zjistit velmi přesně, kdy se zde „něco“ odehrává. Nyní prosím nemám na mysli naše zhoršené prostředí díky přístrojům jako rádio, televize, telefony, wifi atd. Toto uměle zhoršené  prostředí není všude stejné, jde zde o globální záměrný a silný útok na lidstvo a to je záměrné rozkmitání prostředí Země v silném měřítku.

Při záměrné a déle trvající umělé změně této frekvence v našem životním prostředí dochází k disharmonii stabilní rovnováhy způsobující vlastně poruchu systému organismu a musí začít pracovat autonomně a citlivci (zejména děti), kteří ještě nedovedou ovládat vědomím svou narušenou rovnováhu, se stávají agresivní, nevrlí, nervosní atd. Zde se vám snažím odhalit záclonku „Vetřelců“ a tím i vědění, jak se jim bránit. Na tuto disharmonii pak je citlivá např. šišinka, která pokud je frekvence neporušená (8Hz) vyrábí  hormon „melatonin“ a nutí i mozek člověka, aby synchronizovaně pracovaly obě mozkové hemisféry. 
 Divíte se, že je zde takový nárust rakoviny? Protože je zde potlačena synchronizace obou mozkových hemisfér, které v opačném (synchronizaci) případě vyrábí pak melatonin, jehož absence v těle způsobuje rakovinu. Změna Schumanovy  frekvence ničí samotnou šišinku a pokud chybí melatonin, nemůže ani pracovat štítná žláza. Takhle je vlastně dosaženo to, že nejvíce pracuje pouze levá hemisféra, se svým zdůrazněním na materiálno a nastupují poruchy onemocnění, deprese, nervozita, agrese atd. Co říkáte, chytře vymyšlené, dnes pomocí zdravotnictví a jiných metod řešíme vlastně důsledek, místo příčiny, která je dnes již evidentně umělá. Na odlišně vyrobené Schumanovo pole reagují děti, senioři, vegetativně citliví a chronicky nemocní lidé, jejichž projevy mohou být zvracení, bolesti hlavy, ztráta orientace atd. Proto je tak „nebezpečné“ chodit do přírody, protože tam organismus Schumanovy vlny slyší a dovede je přijímat a pak, nedej bože mohl synchronizovat obě hemisféry a tím i uzdravovat tělo. Tedy při frekvenci  8Hz kdy začíná synchronizace obou hemisfér, je pak dostatek i vyráběných hormonů nutných ke zdraví. Obnovuje se tak biopole a zapojuje se ihned do práce, skrz něj člověk dostává energii z vesmíru(Sílu) a začíná proces uzdravování.

Doufám, že toto malé poodkrytí vám pomůže nahlédnout do zákulisní činnosti těch, co „vědí“, ale zneužívají pro sebe, bez ohledu na nás lidstvo, které se stejně vymaní z tohoto „pastevectví“. 
Iv 
Pro relax - Cesta Domů

14 komentářů:

  1. Preji hezky vecer .Ve ctvrtek2.11. me rano kdyz jsem vstala bolela strasne hlava vzala jsem si prasek takze jsem v praci fungovala ale nic moc mi nebylo.V noci takze 3.11.v pul ctvrty rano se mi udelalo spatne a zvracela jsem a bylo mi opravdu strasne :-) ,ale porad to slo.V sobotu jsem vstala s silenou bolesti hlavy v zadni casti mi pulzovalo a zas jsem zvracela bylo to opravdu strasny uz jsem myslela ze pojedu do nemocnice nedalo se to vydrzet.Pak jsem nejak usla a pak to bylo pryc.Jen chci rict ze uz leta trpim na migreny ale tohle bylo uplne jiny a opravdu strasny.Chtela bych se zeptat da se proti tomu nejak branit?Dekuji .Dnes se bojim jit spat abych rano nevstala zas s bolesti hlavy a zvracenim.Ariela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to Ariela
      Popisujete příznaky, které mohou mít různý původ. Aby se dala zjistit příčina, musí se postupovat metodou vylučovací, kdy se dá přijít na to, zda jde o příčinu Vašeho zdravotního stavu a nebo účinek zvenku. Pro účinek zvenku platí vysprchování a nebo pobyt ve vaně s oplachem hlavy, aspoň minimálně 15 minut. Pokud se Vám uleví, je to známka působení zvenku a pak bych doporučil si sehnat Turmalínový přívěsek, který bude případnou vysílanou negativitu z venku eliminovat a má tu vlastnost, že jej odráží zpět na zdroj negace a to v zesílené formě.

      Vymazat
  2. Dekuji moc za odpoved .Ariela

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj rodinka.Ja som mal rovnako ako pises Iv problem uz 30ho,ale 31ho uz to bolo vporiadku.Teda 30ho nepokoj,no hlavne bolesti v krcnej chrbtici a bolest hlavy vzadu.Ma to teraz vela ludi co viem.Tiez som to uz parkrat mal a zo skusenosti viem ze je to vlastne napadnutie niekym ci niecim.Zvecsa bytostou z astralu ci nejakej nizkej duse ako pises..a snazi sa nas tadial potom ovladat a vycuciavat. ..Mailo

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavé. Tak to vás nejspíš bude zajímat článek a diskuze tady http://karolinaloskotova.blog.cz/1710/aluska-org-zapisnicek-listopad-2017
    píšou tam o těch samých příznacích. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to Andrea
      Děkuji moc, dobrý ověřovací studijní materiál pro mně.

      Vymazat
  5. Dobrý večer, myslím, že bude letos větší zima. My, jsme s manželem jako rosničky:)Je tedy pravda, že bolístky se objevily během víkendu větší. Nejvíc mě rozladilo, že nás oba bolí hlava na vrcholku hlavy. Trošku jsem to připisovala tím, že máme oba dlouhé vlasy a doma nosíme culík. Já nahoře, aby mi vlasy nepadaly do obličeje při práci. Po přečtení tohoto článku je možné, že v tom bude opravdu nějaká čertovina, protože jsem také zvracela a přitom jsem málo jedla a nic špatného, ani maso. Musím říct, že mi pomáhají tyto články a díky Iv. Hezký večer přeje iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to Iva
      Ti, co Ví, těžko něco zdolá, ale vždy je to na nich samotných. Jo, jo, odpověděla jste si sama. "Čertovina" a že jich teď od toho 30.10. naskákalo do některých lidí, ještě o tom mnozí ani neví, skryté zlo v nich se provalilo navenek. Teď jen být ve střehu a snažit se o sebeovládání, za žádnou cenu se nenechat vyprovokovat.

      Vymazat
    2. Dobrý den, máte pravdu. Budu jak žralok, tichá a smrtící:)).Přišla jsem na to, že když je nejhůř, tak stejně vím, co mám dělat. Prostě to od přijde. . . DOST ČASTO MI PŘICHÁZÍ POMOC A RADA ZDE NA ENERGII U PRAMENE. Nechci unavovat,ale jen pro příklad se mi stala taková nemilá věc v loni v srpnu. Přijela jsem z práce, v chodbě mi upadly boty, kabelka a pak už jsem se probudila až v posteli a 5 dní mi bylo opravdu zle. Byla vedra, já stále zvracela, bolesti, horečka. . . Pak jsem najednou řekla manželovi co má dělat a nebylo to nic, nad čím jsem přemýšlela, bylo to, jako by to někdo řekl za mě. . Přesně jsem věděla, že mám zablokovanou páteř. Člověk, který nám rovná záda má opravdu kvanta pacientů a objednání je na týdny, mému muži vzal telefon a přijal mě hned. MŮŽU ŘÍCT, ŽE JSEM NIC PODOBNÉHO NEZAŽILA, PROTOŽE MĚ ZMASAKROVAL ZÁDA, ŘEKL MI, ŽE JSEM MĚLA UZAVŘENÝ NĚJAKÝ BOD ČCHI, NEBO CO, MĚ UŽ BYLO VŠECHNO JEDNO. . manžel mě odvezl a já dostala do 30 minut obrovský hlad, žízeň a po těch 5 dnech jsem do sebe houpla pizzu se špenátem a špekem a malé pivo, všechno bylo v pořádku, stejně nechápu, že jsem vydřela tolik dní bez vody. . . . No a od té doby vím, že když je nejhůř, tak nám síla stejně vnukne nějaký nápad, myšlenku, ale spíš rovnou akci. Ona nás má fakt holka ráda. . .ahooj iva

      Vymazat
  6. AMEN! HOWK! Dekuji za bezvadnou rekapitulali !
    Milan

    OdpovědětVymazat
  7. Schumanovu frekvenciu aj aktivitu slnka pavidelne sledujem, týmto článkom už mám jasno čo sa týka tej Schumanovej frekvecie kedy ide o príval energií z vesmíru a kedy ide o umelý zásah. Vďaka Iv.

    Mimo tému: Odporúčam zaujímavý film "Východiskový bod"

    OdpovědětVymazat
  8. One of the best websites in the world. You bring a lot of knowledge and help people.
    Edward-Ontario

    OdpovědětVymazat
  9. V článku sa uvádza , že pravá hemisféra je materiálno a nie je to naopak, pravá hemisféra ovláda ľavú časť tela srdce duchovno

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oj joj, děkuji za upozornění, teď jsem si uťal ruku. Opraveno

      Vymazat

Kdo je Anonymní, tedy nepřihlášen, vždy se podepsat, je to základ slušného chování. Většinou nepustím do éteru.